Het boek en de methode HEELWEEK - B-Mind

WEEK

Het boek dat je in balans brengt

Gezondheid, geluk en groei

Dit boek is jouw gids naar vitaliteit

Kom in één week in balans!

Het boek

HEELWEEK is een unieke formule om gelukkig en gezond oud te worden. Een handboek en krachtige gids in het oerwoud van gezondheidstips. Het boek is praktisch en toegankelijk geschreven, met veel persoonlijke anekdotes en wetenschappelijke onderbouwing. De methode laat je voelen, focus geven en je leert de regie te nemen over je eigen leven.

Wist je dat dit boek:

een handeleiding is voor Intermittent Fasting (IF)
je leert hoe je grenzen kunt stellen
ervaringen en kennis bevat van 33 technieken
al honderden mensen uit een burnout heeft geholpen
een ademhalingsbijlage heeft

Ervaar de kracht van dit boek.
Je krijgt een gesigneerd exemplaar opgestuurd!

Reviews

Ik heb meerdere retreats onder leiding van Jerome meegemaakt en ben iedere keer weer onder de indruk van de wijze waarop hij binnen no-time een sfeer van veiligheid, gezamenlijkheid en positiviteit weet te creëren. Grappig en bijzonder genoeg ervoer ik deze sfeer bij het lezen van het boek ook, ondanks het feit dat Jerome zelf fysiek afwezig is. Wij, lezers van het boek, zijn allemaal op onze eigen manier op zoek naar balans. Dat is een persoonlijk proces en deze transitie kan soms ook eenzaam en onzeker zijn. De positieve en oordeelloze toon van Jerome in combinatie met zijn persoonlijke anekdotes gaf mij het gevoel dit pad samen met hem te bewandelen. Knap hoe hij deze intimiteit middels een boek weet te creëren. Een prachtig (persoonlijk) document! Aanrader 😉 ~Fleur

Door de schrijfstijl, de persoonlijke verhalen, wetenschappelijke onderbouwingen, de tekeningen en een vleugje humor is het boek leuk om te lezen.
Middels het uitvoeren van de opdrachten uit dit boek (en de vele goede tips) ben ik de ‘verandering’ ingegaan, (nog) dichter bij mezelf gekomen en bewuster gaan leven. Bijzondere ervaring. Ik raad het boek iedereen aan die met zichzelf aan de slag wil gaan! ~Karen

Ik heb genoten van het boek. Ik las het boek uit nieuwsgierigheid. Ik heb een training (Wim Hof methode) bij Jerome gevolgd en was benieuwd naar wat hij te vertellen heeft. Hij heeft indruk op me gemaakt met dit boek. Ik had niet verwacht dat ik zoveel inzichten zou vergaren. De manier van schrijven is erg prettig. Naast dat het informatief is (onderbouwd met spraakmakende opmerkelijke onderzoeken), spoort Jerome ook aan om actie te ondernemen door de beschreven oefeningen. Je ontkomt er niet aan om bewuster te gaan leven na het lezen van dit boek.
Besluiten die ik heb genomen na het lezen van het boek:
1. Ik vermijd het woord “sorry” (bedankt voor je geduld i.p.v. sorry dat ik te laat was).
2. Ik zie feedback als een cadeau om er beter van te worden; wanneer de feedback een stroom aan negativiteit blijkt te zijn, dan zal ik bukken voor alle pijlen die mijn richting op komen.
3. Ik ga vaker neplachen met mijn kinderen met als gevolg dat we vaak gierend van het lachen op de grond zullen liggen.
4. Ik ga minder eten, mijn eerste experimenten zijn hoopgevend. Eerder koos ik liever voor een ongezonde maaltijd dan geen maaltijd. Nu zal ik veel vaker kiezen om een maaltijd over te slaan in plaats van een ongezonde maaltijd te nuttigen. Ik heb zelf ondervonden dat we veel eten helemaal niet nodig hebben.
5. Ik heb een aantal fitheidsdoelstellingen gedefinieerd waar ik altijd aan wil voldoen.
6. Ik ga vaker een offline dag beleven met mijn gezin. Waarom klamp ik me toch altijd zo vast aan die telefoon, die me continue uit mijn flow haalt? ~Rob

Meer informatie

De HEELWEEK kent zeven thema’s met bijbehorende oefeningen. Deze begeleiden je in belangrijke aspecten, zoals: het vinden van rust, mentale kracht, de interactie met anderen, bewuster eten, vitaal en gezond blijven en omgaan met de digitale wereld. Aan het eind van elk hoofdstuk bevindt zich een samenvatting, zodat je de opdrachten en oefeningen overzichtelijk krijgt weergegeven. Door het boek heen is er ruimte om te schrijven. Je kunt direct aan de slag!

De Thema’s in boek:

  • Maandag IK: op maandag werk je aan je innerlijke kompas. Wat zou je kunnen veranderen om gelukkiger te worden en te leven vanuit passie?
  • Dinsdag NU: dinsdag staat in het teken van stress en hoe je dit ervaart. Dit hoofdstuk helpt je rust te vinden en laat zien hoe je dit kunt bereiken.
  • Woensdag WIJ: Woensdag gaat over de interactie met anderen. Je verkent hoe jij je verbindt met anderen en je gaat kijken wat je hierin wilt en kunt verbeteren.
  • Donderdag EET: Donderdag gaat over bewust eten en drinken. Wat zijn de effecten als je bewuster eet en je meer afstemt op wat je echt nodig hebt.
  • Vrijdag FIT: Vrijdag staat in het teken van natuurlijk en functioneel bewegen. Wat is het belang van bewegen voor je gezondheid en wat zou je hierin voor jezelf kunnen veranderen?
  • Zaterdag UIT: op zaterdag krijg je inzicht in het effect van de digitale wereld op jou en je gezondheid. Je wordt in dit hoofdstuk voorbereid om een dag offline te gaan.
  • Zondag GA: zondag is de dag waarop je gaat doorpakken. Je krijgt handvatten om meer in je kracht te komen. Je sluit af met een plan om het geleerde te implementeren en toe te passen.
Mis mijn nieuwsbrief niet